با سلام
ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به شما پذیرفته شده عزیز در مقطع کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته در موسسه آموزش عالی نقشجهان بدینوسیله از شما دعوت می شود:
✅ ضمن عضویت در اینستاگرام موسسه به آدرس :https://www.instagram.com/naghshjahan_uni
✅ و با مراجعه به وب سایت موسسه به آدرس :www.naghshejahan.ac.ir
درباره موسسه و امکانات آن اطلاعات جامع کسب نمایید.
******************************************
مدارک ثبت نام
✅پذیرفته شده گرامی جهت ثبت نام مدارک زیر را همراه داشته باشید:
⬅️ شش قطعه عکس ⬅️کپی شناسنامه از تمام صفحات ⬅️ کپی کارت ملی⬅️ویژه کارشناسی و کاردانی پیوسته (کلیه مدارک تحصیلی دیپلم شامل : اصل مدرک دیپلم یا اصل گواهی موقت دیپلم و نیز اصل ریزنمرات دیپلم)⬅️ویژه کارشناسی ناپیوسته (کلیه مدارک تحصیلی کاردانی شامل : اصل مدرک کاردانی یا اصل گواهی موقت کاردانی) ⬅️ کپی کارت پایان خدمت
🕙 زمان ثبت نام کارشناسی پیوسته: از روز ۱۶ بهمن لغایت ۲۰ بهمن
⚠️ در صورت انجام ثبت نام به صورت مجازی، تحویل و یا پست اصل مدارک به موسسه تا پیش از شروع ترم الزامی می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر و یا هرگونه سوال با کارشناسان واحد آموزش
🔵 کارشناس گروه کامپیوتر، برق، علوم انسانی، صنایع، مواد و مکانیک – خانم مقصودلو داخلی ۲۰۳
🔵 کارشناس گروه عمومی و علوم پایه، زیست و شیمی – خانم شرکت داخلی ۲۱۲
🟡 کارشناس تحصیلات تکمیلی، خانم یمینی – داخلی ۲۰۵
******************************************
شرایط دریافت وام دانشجویی
- دانشجویان محترم، پس از ثبت نام می توانید در هر ترم از وام دانشجویی صندوق رفاه استفاده نمایید.
- این مبلغ به طور دقیق توسط وزارت علوم در ابتدای هر ترم مشخص می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با سرکار خانم محمدی به شماره واتساپ ۰۹۰۱۱۴۳۷۶۷۶ پیام ارسال نمایید.
******************************************
شرایط اسکان در خوابگاه
⭕دانشجویان محترمی که نیاز به خوابگاه جهت اسکان دارند می توانند از خوابگاه های مورد تایید وزارت علوم در اصفهان به آدرس های زیر استفاده نمایند:
⭕خوابگاه دختران آذز با مدیریت خانم حسینی نژاد به شماره ۰۹۱۳۹۰۶۲۶۴۸
⭕خوابگاه پسران عدالت با مدیریت آقای ترکمانه به شماره ۰۹۱۳۱۷۰۵۶۰۶
جهت اطلاعات بیشتر با سرکارخانم محمدی داخلی ۴۵۳ در ساعات اداری تماس و یابه شماره واتساپ ۰۹۰۱۱۴۳۷۶۷۶ پیام ارسال نمایید.
******************************************
شرایط پرداخت شهریه
✅شهریه این موسسه امسال فقط ۲۵ درصد افزایش یافته که نسب به شهریه دریافتی دانشگاه آزاد و یا موسسات آموزش عالی دیگر کمتر و مناسب با شرایط دانشجویان می باشد.
✅لطفا جهت انجام ثبت نام به صورت علی حساب مبلغی بین هشتصد تا یک میلیون تومان همراه داشته باشید.
✅مبلغ کل شهریه شما بستگی به رشته تحصیلی، تعداد واحد و نوع دروس داشته و مبلغی بین دومیلیون و هشتصد هزار تا سه میلیون و پانصد تومان است.
✅در هر نیمسال جهت کمک به دانشجویان متناسب با توجه به شرایط دانشجو، شهریه تقسیط می شود.
✅تسویه نهایی شهریه نیمسال اول تا ۵ دی ماه و قبل از شروع امتحانات پایان ترم می باشد.
جهت هر گونه سوال دیگر در خصوص شرایط و نحوه پرداخت شهریه با سرکار خانم دواشی، مدیر امور مالی به شماره واتسآپ ۰۹۰۳۱۰۰۰۸۸۱ پیام ارسال نمایید.
******************************************
سوالات متدوال
🔴 سوال ۱: شرایط برگزاری کلاس به صورت حضوری است یا غیر حضوری:
🟢 پاسخ: با توجه به اینکه موسسه زیر نظر وزارت علوم میباشد لذا بایستی از تمامی قوانین آن تبعیت نماید. با توجه به اعلام وزارت علوم تمامی کلاسها باید به صورت حضوری باشد، با این وجود موسسه میداند که اکثر دانشجویان مقطع ارشد شاغل هستند. لذا به گونهای برنامهریزی شده است که کلاسهای درس در روزهای آخر هفته(اکثراً پنجشنبهها) برگزار شود. ولی همچنان حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد تا امکان ارائه کلاسها به صورت مجازی را نیز فراهم نماییم. در مورد این موارد میتوانید با مدیران گروه هماهنگ نمایید.
از طرفی دانشجویان میتوانند از محل کار خود گواهی اشتغال به کار گرفته و در ابتدای ترم به سمع و نظر اساتید خود برسانند. این گواهی مجوز عدم حضور در کلاس میباشد ولی بایستی در مورد امتحان میان ترم، تمرینهای کلاسی، پروژه و دیگر موارد با استاد درس هماهنگ شوند.
🔴 سوال ۲: آیا مدارک موسسات آموزش عالی مشابه سایر دانشگاه ها از اعتبار برخوردار است؟
🟢 برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میشود، نامه وزارت علوم در این رابطه را مطالعه نمایید👇
با توجه به ابلاغیه وزارت علوم مبنی بر یکپارچه سازی صدور مدارک در مراکز دانشگاهی دولتی و غیر انتفاعی در سال ۹۸،در حال حاضر مدارک طبق روال و فرمت جدید صادر می گردد.در این روال پس از فارغ التحصیلی هر دانشجو دانشگاه ملزم به ثبت اطلاعات نامبرده در سامانه سجاد (سامانه وزارت علوم ) و اخذ کد صحت برای نامبرده می باشد .این کد اختصاصی هر فرد و توسط وزارت علوم صادر می گردد که امکان صدور تاییدیه تحصیلی بصورت انلاین و روال تایید مدارک برای خروج از کشور را تسهیل نموده است. لذا فرمت دانشنامه ها طبق دستورالعمل وزارت علوم صادر می گردد.
🔴 سوال سوم: چارت درسی و سرفصل دروس را از کجا می توانیم تهیه کنیم؟
🟢 پاسخ: از روی وب سایت موسسه میتوانید چارت درسی و سرفصل دروس را از منو دانشکده ها مشاهده کنید.
www.naghshejahan.ac.ir
لازم به ذکر است که در روز ثبت نام حضوری چارت درسی تحویل یکایک ثبت نام شدگان خواهد شد.
🔴 سوال چهارم: سوالات تخصصی در مورد رشته، آینده شغلی را چه کسی پاسخ گو است؟
🟢 پاسخ: از مدیران گروه به شماره واتساپ زیر میتوانید تمامی سوالات تحصصی در مورد رشته، دروس تعداد واحد و شرایط ارائه درسها را جویا شوید.
شماره واتساپ مدیران گروه موسسه آموزش عالی نقش جهان
◀️ خانم دکتر کدخدایی ۰۹۱۳۲۰۳۴۰۵۶ (مدیرگروه روانشناسی، مدیریت بازرگانی و حسابداری)
◀️ خانم دکتر حسینی ۰۹۱۶۷۸۳۸۶۴۳(مدیرگروه زیست)
◀️ خانم دکتر بهنام ۰۹۱۳۳۲۶۵۶۷۹ (مدیرگروه شیمی)
◀️ خانم دکتر مجمع ۰۹۰۳۱۵۷۰۹۴۳ (مدیرگروه کامپیوتر)
◀️ خانم مهندس شیخی ۰۹۹۰۲۷۷۴۸۵۸ (مدیرگروه برق)
◀️ خانم دکتر جعفری ۰۹۳۰۸۷۲۰۴۱۴(مدیرگروه مکانیک و عمران)
◀️ آقای دکتر علیرضایی ۰۹۱۳۱۰۳۴۰۵۹(مدیرگروه مواد)
◀️ آقای دکتر بهمنش ۰۹۱۳۱۸۶۰۴۶۱(مدیرگروه صنایع)
******************************************
آدرس و اطلاعات تماس موسسه : https://naghshejahan.ac.ir/contact
کلیپ های آشنایی با موسسه : https://naghshejahan.ac.ir/videoclips
******************************************
فایل های صوتی مدیران محترم گروه جهت آشنایی پذیرفته شدگان با رشته های هر گروه
آشنایی با رشته روانشناسی
آشنایی با رشته زبان انگلیسی
آشنایی با رشنه صنایع
آشنایی با رشته زیست شناسی
آشنایی با رشته مواد
آشنایی با رشته شیمی و مهندسی شیمی